Měření teploty na WEBových stránkách ...mereni na dalku po siti

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 31 22:30:15 CET 2006

>Vim, ze odpovidam proti Vasemu pozadavku, ale krabicka s nejvetsimi
>moznostmi
>je nejaka vykopavka s nejakou malou Linuxovou distribuci treba na
>CompactFlashce. V mem pripade P150 pasivni chladic, CF128MB

Kdyby nekdo chtel, mam tu pro tyhle ucely jednu redukci navic - je to
profi prace , cena 250Kc ( objednal jsem vic kousku kvuli cene  -
nedavno jsem poptaval
i tu na foru)
http://web.quick.cz/solemon/CF/cf1.jpg
.....takhle to vypadalo, kdyz jsem driv  ze zoufalstvi jednu CF
"vysvliknul" a naletoval primo na IDE kabel
http://web.quick.cz/solemon/CF/cf2.jpg