Digitalni fotoblesk

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 31 20:49:39 CET 2006

RVsoft napsal(a):

>No, ale vzdyt jsem psal, ze ten digital prave nema zadny vystup pro
>blesk krome sanek s jednim kontaktem a zatim se zadny systemovy blesk
>nedela alespon o tom nevim.

>Tohle by mne prave zajimalo. Nerad proslapavam uz nekym objevene
>cesticky. Mimochodem nema IFK minimalni napeti doporucene pro zapaleni
>asi 180V? Take mne zajima - meni se nejak teplota vyboje se zmenou energie?

Nevim presne udaje te vybojky, ale sic ma 120Ws normalne ( zatim bez
uhony 150Ws zvlada)
Tech 140V spodni mez jsem nastavil proto, ze to bylo nejmensi napeti na
elektrodach, pri kterem jeste vybojka spolehlive zapalovala.
Chtel jsem jit niz, ale pak jiz zapaleni nebylo spolehlive....
Pri zmene napeti od 140 do 330 V vychazi zmena energie vyboje na cca
40-150Ws
Co se tyce smerneho cisla nevim, ale pri praktickych pokusech je o dost
vetsi nez EX-580 .