Plosaky pre DDS su hotove

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Leden 31 15:43:03 CET 2006

Akurat dnes posielam data na frezovanie predneho panelu. David B. mi na
ich LKFP freze vyrobil model, na ktory som nalepil foliu s motivom, na
to matnu transparentnu foliu a vysledok som uz posielal sem do
konferencie. Tlacitka su tam uz osadene vsetky, vyzera ze ten princip
bude fungovat.
Osadenie a ozivenie elektroniky aj tak zaberie nejaky cas, takze si
myslim ze to mozete kludne objednat a ja budem mat este par tyzdnov na
doladenie mechanickych detailov. Predny panel potom ale bude viazany na
konkretnu pristrojovu krabicu.
Objednacie cislo je "DDSka od Valucha" :-)
b.