opticke vlakno

Milan milger@pobox.sk
Úterý Leden 31 14:49:49 CET 2006

Celkom by ma zaujimalo aky typ optickeho RX/TX pouzivas?

Milan
----- Original Message -----
From: "Tomasek Ludek Alex" <ludek.tomasek@siemens.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 31, 2006 2:34 PM
Subject: opticke vlakno

Dobry den,
nikdy jsem nemel v ruce opticke vlakno. Potreboval bych ted ale udelat
jakousi optickou smycku na testovani optickeho prijimace/vysilace. Tedy
jen smycku ktera by byla primo zapojena na stejny vysilac i prijimac
(jeden modul). Jde mi o to aby to bylo co nejmensi a vubec netusim jaky
ohyb zvladaji opticka vlakna. Kde bych nasel nejake informace v jakych
prumerech se vyrabeji opticka vlakna a jaky umoznuji ohyb?

AT