OT: FedEx (bylo OT: neuveritelne)

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Leden 31 11:28:37 CET 2006

Diky za vysvetleni, jiz dlouho jsem z mimo EU nic nedovezl.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Tuesday, January 31, 2006 11:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: FedEx (bylo OT: neuveritelne)

Puvodni zprava ze dne 31.1.2006:

> nepletete se v tomto pripade?

Ne.

> Pokud to bude zasilka ze zeme mimo EU, tak platce DPH na celnici
> (postou, bankou) uhradi DPH + clo, pak to teprve propusti a pak si v
> priznani DPH odecte.

To bylo do pocatku roku 2005, ale od 2005 plati cast novely DPH prave
pro tento pripad, kdy i v pripade dovozu zbozi z treti zeme si platce
DPH dopocitava DPH uplne sam zcela stejnym zpusobem jako v pripade zbozi
z EU, jediny rozdil je v tom, ze to jde do jinych radku priznani DPH a
ze jako kurs se nepouzije platny kurs CNB v den vystaveni faktury, ale
platny kurs pro celni ucely (stejny jako na JSD).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz