ADMIN: Re: RFID naramek

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 31 09:44:31 CET 2006

Jestli jste si nepovsiml nepsal jsem vam to jako obycejny prispevek -
seznamte se predevsim s pravidly konference a pak se teprve rozcilujte.

V pravidlech je, ze nejsou povolene prispevky tykajici se nelegalniho
obsahu a take ze se nereaguje na prispevky oznacene ADMIN. Nevsiml jsem
si ze by RFID technologie byla nelegalni - pokud Vam to vadi neco pro to
delejte (navstivte sveho poslance).

ADMIN