OT: Omyl v nemocnici, was: RFID naramek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Leden 31 09:28:35 CET 2006

Tomáš Dresler wrote:
> Ja bych celkem nerad na chemoterapii, kdyz
> mam jit na trhani mandli jenom proto, ze nejaka unavena sestra se
> spletla. Nebo abych dostal prasky pro dusevne choreho, kdyz tam lezim s
> rozbitou nohou.

Mne sa nieco take stalo, aj ked v chvalabohu neskodnej verzii. Mal som
ist na esteticky chirurgicky zakrok (mal som hrcu nad okom). Po
predoperacnych vysetreniach (bolo to v celkovej anesteze) ma rano
zobudil sanitak, nanutil ma na vozicek (maju predpisy), v predoperacke
mi pichli naladovku, a potom prisiel osetrovatel, ktory mi bez slova
vyholil cele brucho. Bolo mi to po tej naladovke uplne jedno, esteze sa
ten osetrovatel spamatal a asi po 5 minutach prisiel s ospravedlnenim ze
si ma poplietol s niekym inym, a oholil mi obocie...

wek