RFID naramek

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 31 09:23:23 CET 2006

Ty RFID naramky maji dosah cca 5 cm, takze by musela porad davat nekam
ruku. A ctecky co dosahnou aspon pul metru az metr stoji desitky tisic.
Pak jedine aktivni chip (ma v sobe baterku) tam jsou dosahy lepsi.

V laznich v Laa v Rakousku maji tyhle privesky jako identifikacni na
skrinku, v restauraci, v saune atd. a na konci Vam spocitaji utratu
podle toho kde vsude jste ho prilozil.

Martin Hanek