OT: FedEx (bylo OT: neuveritelne)

Ondra OK1CDJ ok1cdj@moravany.com
Úterý Leden 31 08:39:36 CET 2006

Zdravim, pokud to presahane bezcelni limit (ted myslim ze  je to 6000)
tak to zbozi skonci na v celnim skladu, budete ho muset vyclit (nevim
jak na stroje ale na veci co vozim ja, soucastky atd. je clo 0%) a
budete muset zaplati DPH z celni hodnoty zbozi (ta se vypocte z hodnoty
a platneho celniho kurzu). To vycleni vam zaridi i ta prepravni sluzba a
cena za tu sluzbu je kolem 300Kc (nevim jak u FEDEX nemam zkusenost).
(Tim SED se mysli papiry pro celniky faktura atd. ze ktere oni urci
hodnotu zbozi). Pokud by to bylo na firmu platce DPH tak si DPH si
pomoci JSD  zese odectete.

Ondra