Zavada LCD C383FA

MK info@mcu.cz
Úterý Leden 31 08:27:18 CET 2006

Dostal se mi do rukou LCD monitor C383FA. Monitor je ve velmi slusnem stavu,
LCD panel bez chybicky, podsviceni slusne, zobrazuje na svuj vek uspokojive.
Jen se projevuje zvlastni zavada - pri stisknuti libovolneho tlacitka se
ztrati obraz a zhasne podsviceni. Pomuze jedine Off/On. Schema jsem nasel, a
zda se mi, ze jsem nasel i popis zavady a nasledne opravy -
http://www.repdata.de/wbb2/thread.php?threadid=33109&hilight=C383FA ale
bohuzel me zaklady helmutstiny na toto jiz nestaci. Rad bych pozadal lepe
sprechajici kolegy o pomoc. Pripadne i o radu jak ten kram zprovoznit.

Dekuji

S pozdravem
MK