2W zosilnovac, zakazka

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 30 23:32:13 CET 2006

Zdroj sa da da pouzit aj vacsi, to nie je problem. Problem je ze VF
tranzistory nemaju radi vysoke napajacie napatie.
Ten transformator sa da namotat s dvoch kusov vhodne zapojenych
koaxialov. Mame pomerne rozsiahle skusenosti, bezne dosahovane sirky
pasma takych transformatorov su od 10kHz do 1GHz.
Takto isto su potom robene aj finalne 200W budice. Su tam myslim 4
sekcie paralelne a transformator z koaxu na EI jadrach. Je to velke asi
10x10x20cm. Cely zosilnovac ma fazove skreslenie v pasme 1kHz az 20MHz
pod 3 stupne.
b.