Autobaterie

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Leden 30 23:16:50 CET 2006


Taky mi to prislo divne. I kdyz uz jsem videl (NiCd) baterku s centralnim
dolivanim vody. Ale jednak v tech hadickach je jen destilka a pak mam dojem
ze pokud se zrovna nedoliva, ten sloupec je nekde u kazdeho clanku
preruseny.

Ale uz i vyrobci NiCd baterek prechazeji na "nedolivaci" technologii.
Separator tvori pry "nejaka specialni hadra" s rekombinacnimi schopnostmi.
Omezi se plynovani az do 1,5 V /clanek.

Andel

----- Original Message ----- 
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 30, 2006 9:19 PM
Subject: RE: Autobaterie


Ono už je to passé, kolega Gazda už se na to vyprd a problém bude řešit až
nastane (většinou optimální řešení, kéž nezůstane stát někde, kde to bude
mrzet) ale věta z Vašeho příspěvku mi nedá:
Vy jste někde potkal baterii, která má komory spojené ???? Hovořím o
baterii, tedy o několika sériově spojených článcích !

Kručinský


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of GT5
Sent: Monday, January 30, 2006 9:00 AM
To: HW-news
Subject: RE: Autobaterie

Zalezi na konstrukcii autobaterie. Nektera ma komory oddelene
...takze je tam 6 nezavislych prostoru. Kdyz vypustim jeden,
ostatni zustanou plne. Pokud to konstrukce baterie umoznuje a
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list