detekce SS napeti pomoci MCU

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 30 19:56:02 CET 2006

O FFT na malych MCU jsem se zajimal a neni to nerealne. Kouknete na
http://elm-chan.org/works/akilcd/report_e.html
(ten clovek je vubec dobrej blazen, kouknete na ostatni jeho veci)
a dobry popis je na
http://www2.silabs.com/public/documents/tpub_doc/anote/Microcontrollers/Prec
ision_Mixed-Signal/en/an142.pdf
(pro FFT 64 je tam cas pro vypocet 6ms na 50MIPS, ale zalezi jak rychlou
reakci pak budete chtit vy)
zalezi na tom jakou frekvenci oznacite jako stejnosmernou slozku. Kdyz pak
vhodne snizite vzorkovaci kmitocet (po doplneni antialiasingoveho filtru) a
pouzijete rozumnou delku FFT ramce, tak to pujde. Na druhou stranu pro
detekci DC slozky bych se na FFT asi vykaslal a popravde bych tam necpal ani
MCU (mozna jen jako rizeni a signalizaci). Existuje preci nekolik zapojeni a
integrovanych obvodu urcenych prave pro ochrany repro. Vsechno to asi bude o
tom co od toho pozadujete.

Tosa