[OT] Jak dostat audio/video do notebooku ?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 30 01:43:53 CET 2006

Kolega si k notebooku kupil na sledovanie TV AVer TV-USB 2.0 a funguje
mu uplne bezproblemovo. Ma to aj kompozitny video vstup, ktory
potrebujete Vy.

Ak mate problemy USB, skontrolujte (preinstalujte) ovladace k chipsetu
a/alebo k USB portom. Napr. USB kluc Vam funguje dobre?

miro