Cim slepit hlinik a plexisklo

Rt jr@siliconbrain.biz
Neděle Leden 29 19:11:09 CET 2006

Hladke plochy slepite oboustrannou lepici paskou, ale musite spoj na
chvili (10 minut az 1 hodina) sevrit vyssi silou - treba sverkou.
Oddeleni soucasti je pak mozne zahratim na teplotu priblizne 100 - 150 st.C.
Pokud plochy nejsou presne rovinne, pak pouzijte pasku s vrstvou penove
plasticke hmoty, treba lepici pasku na zrcadla.
--
Rt