jak kontaktovat cybertex - zatim uzavreno

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Neděle Leden 29 19:00:41 CET 2006

Zdravim,
rad bych tento "flame" alespon prozatim uzavrel.
Pan David Kucera mi chvilku po mem prvnim emailu napsal a logista se pry s nim
nejak domluvil. Takze uvidime co bude dal, o vysledku napisu.
S panem Kucerou jsem se jednou setkal takze nejde o zadnou fiktivni osobu ci
firmu a pusobil na me velmi pozitivne, proto objednávka u nej.

P.B.

ps: pro Jirku - co radite kdyz proste logisty vypustit nejde? Proste i takove
systemy jsou.