Pripojeni kabelu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 29 18:17:51 CET 2006

> Koupil jsem si trifazovou zastrcku a kdyz jsem se snazil pripojit
> kabel zjistil jsem, ze tam nejsou sroubky ale jakesi pruziny. Trochu
> me to prekvapilo a ted nevim na cem jsem: koupil jsem smejd ktery mi v
> ramci uzivatelske privetivosti za pul roku vyhori i s celou dilnou
> nebo je to nova progresivni technika ktera ve vsech parametrech
> sroubky predci? A kdyz uz se to rozhodnu pouzit, licna se tam asi
> strka bez nalisovani dutinek, jen hole dratky?

Tak s timto jsem se uz nekolikrat setkal, poprve snad u nejakych
mizernych (ale podle me tchyne peknych) vypinacu z Polska, ty ale byly
mizerne vseobecne vyjma toho co bylo videt... Nevim uz kde je tenkrat
tchyne koupila (nakonec musela koupit poctive vypinace) ale uz jsem je
nikdy nikde nevidel prodavat. Casto je k videni tento system u vypinacu
a objimek na svetla. Zatim jsem videl 2 provedeni, poctive a velmi
podobne Wago svorkam a druhe takove kdy to sice jde zapojit ale rozpojit
jiz ne, protoze plechy kontaktu jsou prilis tenke a deformuji se, takze
se snizi i tlak kterym je drzen vodic.
Takze pokud je provedeni shodne jako jsou Wago svorky a kontakty jsou
dostatecne pruzne aniz by se deformovali, nebal bych se toho ale
doporucuji po case radeji zkontrolovat (pripadne nam dat vedet jak to
dopadlo).
Pokud jde o provedeni kdy se konkaktni plisky deformuji, sel bych to
omlatit prodejci o hlavu a pro jistotu jeste s COI apod. v zadech.

Pavel