Cim slepit hlinik a plexisklo

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Leden 29 17:55:47 CET 2006

Narazil jsem na problem ci prilepit asi 1cm prouzek plexiskla k
hlinikovemu profilu L (k jedne vnitrni strane). Mam z L profilu
vytvorene okno (obdelnik) a potrebuji mit plexisklo uvnitr jako
pruzor.
Zkousel jsem tavnou pistoly, ale moc to nedrzi (skoro vubec). Pak
samolepici oboustranny papir. Ten je o neco lepsi, ale take nic moc.
Pak bych tu mel jeste Chemopren, ale ten co mam se k tomu asi nehodi
(je urcen pro save-nesave materialy). Predstava je takova, aby to slo
v budoucnu nasilne odtrhnout - soubovakem nebo necim podobnym (hlavne
aby se neposkodil hlinikovy profil), ale aby to dostatecne drzelo.
Hlinik je hladky bez vroubku, plexisklo samozrejme take. Spojovat
sroubama se mi to nechce, nevypadalo by to dobre.

--
Michal Grunt