OT: shanim repro ARN 8604 (8)

Tomas tomaw@volny.cz
Neděle Leden 29 15:46:50 CET 2006

Ja bych rekl ze se akorat nepatrne lip chladi ,Kolik udava ze ten koncovy
stupen ma wattu ?
Ta  impedance se mi zda dost nizka ,ja bych to videl minimalne na 1k pokud
by to melo dat to ,co ty elektronky umi.

Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 29, 2006 3:09 PM
Subject: Re: OT: shanim repro ARN 8604 (8)

Krizove vinuti na tehle frekvencich a impedancich je pitomost.
Danhard
*******

Nevim kolik ohmu, nicmene impedanci to ma do 800Hz  pry okolo 35 Ohm.
To vinuti je krizove (kvuli kapacitam), jestli se zmeni charakteristiky
nevim, ale slysel jsem to hrat, proto shanim pro sebe jeste jeden reprak.
Kazdopadne ten clovek to umi, videl jsem jeho praci. Ten  ARN 8604 ma
mimo jine kmitacku vtakove mezere, ktera dovoli to krizove vinuti.