LM334 a mraz

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Neděle Leden 29 14:18:44 CET 2006

Omlovam se, ze pisu tak pozde, ale diskuze mi chodi hramodne... Merim tim
KTY a ten LM334 je zdroj konstantniho proudu. Ten KTY je na cca 2m
dlouhych vodicich v miste mereni teploty a ten LM je v miste kde je
teplota konstantni a tudiz mi jeho teplotni zavislost nevadi a neprojevi
se. Mi jde o to ze ten LM334 ma v kat. listu ze je do 0°C a me zajima
jestli popisovane chovani (zmenseni proudy kdyz odpor KTY dosahne cca 1200
ohmu) je zapricineno tou zimou.
R. Horinek