Autobaterie

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 29 14:09:10 CET 2006

> Tak to jste mne vubec nepotesili. Magnet zadny nemam a zitra rano
> potrebuju nastartovat, takze to budu muset asi vylit.

I kdyz ho vylijete jak potom dostanete hrot ven? Zkuste s baterii
manipulovat tak aby se hrot objevil v miste otvoru a pak ho vyndejte
pinzetou. Kal mezi deskami, ktery uvadel Jirka, bude mit skutecne
destruktivni ucinky na desky, chapejte to tak, ze sice neznici baterii
zcela ale vyrazne snizi kapacitu a nakonec Vam nezbyde nez brzo koupit
novy aku. Vyliti zkuste az jako posledni moznost.

Pavel