Programy, kde koupit ?

Neděle Leden 29 13:26:54 CET 2006

Problém je tento:

    dostala jsem DVD vypalovačku a staré Nero 5 mi ji nebere. No a nové
OEM Nero dodané s vypalovačkou je jenom Expres (nic moc) a navíc nebere
starou vypalovačku. Obě dvě bere a vidí DVD Producer, ale ten je spíše
na vypalování DVD filmů než na soubory a podobně. Čili řeším jak získat
fungující Nero na které jsem zvyklá. Kamený obchod je fajn, ale
internetový je také snesitelný, ale český, ne v rajchu nebo kdekoli
jinde. Kdy jsem psala o škatuly, byl myšlený i papírový obal CDčka, není
nutně potřeba škatule jako od Encyklopedií ;-)

    Tam kde jsem se ptala, ve firmě, mi řekli ať si to někde stáhnu na
internetu a podobně. Hrozný přístup.

    Mimochodem, liší se moc Nero 6 a Nero 7 ? Mám starou 5 a z té
používám vypalovací program a Wave Editor. Je super :)

    Program http://www.cdburnerxp.se/ jsem zkoušela, ale není nic moc,
Nero je prostě lepší :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz