Autobaterie

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Leden 29 13:01:17 CET 2006

Co tak připevnit na něco permanentní magnet :-)
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 29, 2006 12:32 PM
Subject: Re: Autobaterie

> Chtel jsem nabit autobaterii, tak jsem vzal sroubovak (s menitelnymi
> nadstavci), abych vytahnul zatky a pri tom se mi uvolnil ten nadstavec a
> spadnul do baterie. Muze to zpusobit nejaky problem, jestli mam vylit
> elektrolyt a ten hrot nejak dostat ven ?

No elektrolyt je kyselina, co udela z nastavcem zalezi na materialu
nastavce ale je temer jiste, ze se z nej neco vylouci co zpusobi
zaneseni az zniceni desek, pripadne zkrat. Zkrat take hrozi mechanicky
od samotneho nastavce, vemte si jak by za jizdy po prostoru clanku
cestoval. V kazdem pripade jej tedy musite dostat ven. Nemam s timto
zkusenost ale asi bych nez vyliti elektrolytu volil cestu nejak vyndat
jen nastavec, pokud bude temer neposkozen bude i akumulator temer
neposkozen pokud nedoslo ke zkratu (pokud se akumulator nezahral) a
muzete jej nabit.

Pavel