OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Leden 29 10:13:27 CET 2006

Co pa tam ma za LAN kartu, zkusili jste jinou ?

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Sunday, January 29, 2006 10:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

1) nebeha to ani z holych (cerstve nainstalovanych) WXP?

2) nebeha to ani s original FW v tom Ovislinku?

3) nebeha to ani s jinou verzi Woken (W95, W98)?

P.K.

  Pred nedavnem jsem resil problem zname, ktera ma WIN XP Pro a WiFi
pripojeni. Je od pristupoveho bodu cca 80m vzdusnou carou, kvalita
signalu velmi dobra, prima viditelnost, AP MikroTik, klient Ovislink
1120, firmware APPro, UTP kabel 12m, napajeni pres POE. Nemohla nacist
zadny obrazek bez komplikaci, mnoho nenacetla vubec, spojeni se
rozpadalo.... Velmi rozladena a "mirne" nakrknuta na me, jako autora
prestupu  na WiFi od dialupu Telecomu....
  Prisel jsem, nabootoval live distribuci Linuxu (staricky Knoppix 3.6)
a internet jel jako z praku. Po restartu do Win opet stejne problemy s
konektivitou.... Dnes chodi na internet pres dual boot a Linux (Mandriva
2006) a "pracuje" pod WIN XP Pro, ktere zustaly nepouzitelne pro
interentovy provoz.
  WIN XP preinstalovany se stejnym (negativnim) vysledkem 2x...

  Kdo mi vysvetli tohle?

  PetrP