OT: praskova barva maloobchod

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Leden 28 20:36:20 CET 2006

No jo no, to se dalo cekat :-)
Ve svem okoli  (okrese) mam dve lakovny, snazil jsem
se to vyresit sam, ale asi budu muset je "otrevovat". :-(
Kdyby jste byl ovsem tak hodny a zeptal se mi na cenu
(jen abych vedel s jakou "flaskou" mam prijit) :-)
barvy napr. RAL 9017,9016,6018, ale vlasne mi jde
jen o predstavu (doufam, ze se jednotlive ceny nelisi nasobne)

Diky Prichy

PS: pokud by jste musel ovsem vynalozit prilisne usili,
tak to puste z hlavy.... :-)