AVR - tak ruzne

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Leden 28 18:39:59 CET 2006

Zdravim.
Pro zacatek mam pro vas tip:
http://www.helmix.at/hapsim/
Je to simulator par externich zarizeni (ledky, tlacitka, klavesnicka,
terminal, LCD) pro AvrStudio. Chodi mi i v4.12.462 (SP1)

A pak par otazek:
-nezkousel jste nekdo Atmega16/32 (ne L verze, normalni) provozovat na
3.3V? (rozbehnout se rozbehla, ale mam strach ze stability). Nejake
zkusenosti? Nazory?
-nemate nekdo k odprodeji Atmega16L/32L v DIL40 pouzdru? Staci kus;)
-nemate nekdo DPS pro prevod Atmega16/32 z tqfp do DIL? (jak asi
tusite, po vyrobeni DPS jsem prisel na to, ze se mi v supliku vali
ne-L verze. Grrr)

A jeste vzkaz pro Kostu: konecne mne nova verze AvrStudia donutila
nahravat novou verzi programu do miniICE, a tak jsem se vrhnul rovnou
do toho upgrade na verzi 2.0. Dopadlo to jak jsem cekal -
bezproblemove to funguje. Takze jeste jednou diky za bootloader ::UP

Hezky weekend vsem
Marek