Vymena dat (bylo RE: Postupy navrhu DPS)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Leden 28 17:24:37 CET 2006

Co pa o to přiznám se , ze jen o elektronice a matice mam tak 1 až 2GB knih
, pokud pridam programovani a beletrii bude toho k 10GB, ale jsou zde dva
zasadni okruhy problemu

-          prostor na internetu

-          autorska prava

Resenim vseho je prostor na internetu nekde mimo EU, dalsim resenim je něco
jako http://www.robov.knihy.szm.sk/ ( snad prisli na to jak knihy sdílet
legálně )

Tezko rici, v kazdem pripade rad nejaky obsah dodam, konenconcu jen v
autorských poplatcích za kopirky a CD/DVD  mam u autoru predplacenu celou
kongresovou knihovnu :-).

  _____