OT: HW party

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1.1) * Vaclav.Kadoun@cz.bosch.com
Sobota Leden 28 11:41:55 CET 2006

Jeste bych podotkl, ze mikrobus pro 22 lidi (jak tady zaznelo) asi potrebuje ridice s prislusnym opravnenim anebo si ho pujcit i s ridicem (ale to uz zase stoji moc penez). Jako lepsi reseni se mi jevi treba VW Transporter pro 8 lidi vcetne ridice, ktery muzete ridit s papiry na osobak (a ridici se muzou cestou vystridat). Da se pujcit v pohode z pujcovny a nezere to zas tak moc (10l). Takova mensi grupa lidi se taky snaze domluvi na programu atd... a mozna by Balu primhouril oko a misto 5-6 lidi by jich provedl 8 :)

VK

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Danhard
Odesláno: 27. ledna 2006 9:28
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: HW party

Vlak se pekne prodrazi proti obsazenemu autu.

Danhard
*******

Ja se priznam ze auto je pro me nejlepsi, protoze je sluzebni a navic je tam
ta svoboda zajet si i jinam, byl jsem cca pred 6 mesici sluzebne v Delemont
a protoze se to stihlo brzo a let jsem mel az za dva dny, tak jsem mel se
podivat i po okoli a svycarsko je uzasne. Ale to je celkem fuk .... pokud
tedy bude moznost, tak na 99 procent pojedu autem.

Otazka je, jestli by ten vlak vysel levnej nez auto, dival jsem se ze je to
z rozvadova cca 900km, takze naklady na cestu pri 4 lidech jsou tak 1200 na
osobu, coz neni podle me zase tak moc

Pavel