OT: HW party

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Leden 27 09:28:06 CET 2006

Vlak se pekne prodrazi proti obsazenemu autu.

Danhard
*******

Ja se priznam ze auto je pro me nejlepsi, protoze je sluzebni a navic je tam
ta svoboda zajet si i jinam, byl jsem cca pred 6 mesici sluzebne v Delemont
a protoze se to stihlo brzo a let jsem mel az za dva dny, tak jsem mel se
podivat i po okoli a svycarsko je uzasne. Ale to je celkem fuk .... pokud
tedy bude moznost, tak na 99 procent pojedu autem.

Otazka je, jestli by ten vlak vysel levnej nez auto, dival jsem se ze je to
z rozvadova cca 900km, takze naklady na cestu pri 4 lidech jsou tak 1200 na
osobu, coz neni podle me zase tak moc

Pavel