OT: HW party

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 28 08:44:23 CET 2006

Jak to nabizis autem, tak to by mi taky vyhovovalo a do Mnichova na BMW jsem
jednou mel jet a propasl jsem to. Pry to je neco uzasneho. Mela by tam byt i
cast kde vyrabeji motocykly (muj konicek). O tom muzeu jsem neslysel, ale
urcite bych ho chtel videt. Skoda ze balu muze vzit na soukromou prohlidku
tak malo lidi, oficialni prohlidky nejsou vetsinou nic moc, i kdyz jsou
vyjimky. Nejak se nam z toho srazu vyvinula exkurze CERNu. Ten sraz budeme
organizovat nekde tam?

Tosa