Exkurzia, sumar

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 27 23:33:41 CET 2006

Aby som to zosumarizoval. Navsteva laboratoria je mozna bud oficialnou
cestou, alebo sukromne. Oficialne vas povozia autobusom po par miestach
s odbornym vykladom v anglictine; vyhoda je ze je tam neobmedzeny pocet
ludi, nevyhoda veci sa nedaju "osahat" a da sa vidiet len velmi mala
cast celeho arealu. Sukromne sa da vidiet vsetko kam mam pristup s
patricnym vykladom, ale obmedzenie je na max. 5-6 ludi. Sukromna
exkurzia u ludi, ktorych zaujima technika obycajne trva cely pracovny
den a aj dlhsie.
Ubytovanie sa da zohnat v hoteli nizsej kategorie (tusim **) priamo za
francuzskymi hranicami co stoji tusim od 45 eur za izbu/noc. Horna
hranica a kvalita je samozrejme neobmedzena ;-)
Doprava je mozna letecky, pri bookovani vcas je cena velmi priazniva (do
100eur/jeden smer), nevyhoda  chybajuca mobilita na mieste. Doprava
vlakom je vyhodna pri dostatku casu a veku do 26 rokov, da sa kupit
listok na tri dni neobmedzeneho cestovania, cenu si nepamatam, ale vyjde
to asi ako ta letenka. Vlak v ramci Svajciarska je pomerne drahy
(Zurich-Zeneva jeden smer okolo 90chf). Doprava autom je v pripade
viacej ludi asi najrozumnejsia, pri vstupe do Svajciarska sa ale musi
kupit celorocna dialnicna znamka za 40chf.
V pripade zaujmu o oficialnu navstevu sa treba zahlasit min. 3 mesiace
vopred, maju tam pomerne narvano.
Od marca nabieha uz aj druhy najvacsi urychlovac, takze sa bude dat
vidiet ako cely komplex funguje. Ten najvacsi sa stavia takze v pripade
sukromnej exkurzie sa tam da ist pozret, Tomas Dresler uz videl, nech
porozprava ci sa to oplati :-)
Som ochotny urobit sukromnu exkurziu, zabookovat ubytovanie, ale bol by
som velmi nerad keby som sa musel potom starat o x ludi niekolko dni.
Ak ma niekto teda vazny zaujem nech sa mi ozve sukromne aby sme sa mohli
finalne dohodnut na detailoch.
b.