opet PRACKA se susickou.

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Pátek Leden 27 12:36:12 CET 2006

Ted jsem koupil tuto pracku - bez susicky:

http://www.az-elektro.cz/pracky-hornim-plnenim/electrolux-ewt-1012

Zkusenosti:
Ani se nehne, relativne ticha, ochotny zarucni servis blizko (vyzkouseno
u minuleho modelu u rodicu), ale je strasne POMALA.

Spotreba energie a vody + casy prani viz:
http://www.ceskenavody.cz/detail.php?c=1294
strana 21

mira