Doporucte jadro pro signalni transformatorek 4..20kHz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Leden 27 12:22:14 CET 2006

> Treba vypocitat potrebnu indukcnost (odhadom to budu mH) a z toho sa
> potom urci material.

> Skreslenie zavisi od sytenia, nizke sytenie, nizke zkreslenie.
> Nizke sytenie ale znamena vyssiu indukcnost.

Ja jsem v tomhle opravdu diletant, ale tak nejak mam dojem, ze
krivka B/H stoupa nejdriv pomalu, pak rychle a pak uplne pomalu.

Kdyz budu mit nizke syceni a budu se pohybovat kolem nuly, tak budu
mit asi vetsi zkresleni, nez kdybych se pohyboval na vetsim syceni
(ale bez saturace), ne?

Asi by bylo nejlepsi stejnosmerne predpeti, do toho se mi ale nechce,
do 1% zkresleni bych se snad mohl vejit i bez toho, co myslite?

> Hod si to na papier a len orientacne urob par vypoctov. Potom
> vyberieme vhodny material :-) b.

Hodim, dik.

MP