opet PRACKA se susickou.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Leden 27 10:18:46 CET 2006

diky za odpoved.
jestli jsem to dobre pochopil, tak ze slusny pracky pri 800ot uz
vyndavam skoro suchy pradlo, ktery bude v koupelne vopruzovat jen chvili
?
ted me napadnul jeste jeden test, tchan si koupil zrovna nejakou "akcni"
pracku a urcite bude tech 800ot mit.
zajedem k nemu vyprat a hned se uvidi.
to ze jsou to vsechno sracky, se ve me otacelo kazdou pulhodinu :-)
dik za nadeji :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, January 27, 2006 9:11 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: opet PRACKA se susickou.

> protoze se nachazime na vesnici obklopeni "uhlarema" potrebovali by
> jsme pracku se susickou, alespon na nejaky krizovy suseni.

Kolik toho naperete? Jestli 1 pracku denne, tak to nema smysl, je to
jenom proto abyste se nemuseli namahat s vesenim. Jestli vic, tak to
taky nema smysl, protoze toho vic nestihne - a pokud stihne, tak
nestihnete vydelavat na elektriku.

My perem v prumeru 3 denne (2..5) a stiha to uschnout v koupelne na
snure.

> vyber je dle fin. moznosti do 15kkc s elektronikou tento:
> FAGOR 2FS 3611 - nejlepsi web + podpora, nelibi se manzelce, malej
> displej ARISTON AMD 129 - nejhorsi web, je hezka + ultra ticha, zda se

> mi ze je to "prebalenej" indesit ardo  WD128L - maj i web s podporou,
> je hezka + na 8kg pradla

Vyjmenoval jste ty nejvetsi s*acky. Tedy aspon co ja nasel za reference
kdyz jsem byl ve stejne situaci.

> na boschku ted proste neni.

Taky jsem loni shanel pracku (vyhrala to boschka za necelych 9k i s
chlupama z patro.cz, tohle vam pomuze - www.srovnanicen.cz), ale aby
neco vydrzela (loziska, umelohmotna vana), tak se ptejte po
elektronickem vyvazovani pradla (poznate to podle toho ze nema cudlik
polovicni naplne, ale tuto funkci presto ma). Pokud funkci ma, a ma i
cudlik, tak je to jenom takovy laciny trik (v podstate jen jinak roztaci
buben pri zdimani). Nekoukejte na to jestli ma displej (lip kdyz nema,
min veci na pokazeni). Taky plati, ze cim vic pri zdimani toci, tim hur
pro zivotnost. 800ot/min je takovy rozumny kompromis.

Seradte si vyrobky jednoho vytipovaneho vyrobce (fakt bych vam doporucil
tu
bozenu) dle vlastnosti a funkci. Tak dokazete rozlisit jednotlive
vyrobni rady, vyberete si tu, ktera vyhovuje a z ni pak ne tu
nejlevnejsi, ale tu s vyvazovanim. Tabulkac pomuze, ale ja to delal
primo z konqueroru na ruznych pracovnich plochach. Na woknech to budete
asi muset predlabavat do tabulkace, ale zato budete mit efektni a
publikovatelny prehled.

JL.