Doporucte signalni transformatorek 4..20kHz, stovky az tisice ohmu, vykon do 1mW

Ondra OK1CDJ ok1cdj@moravany.com
Pátek Leden 27 09:48:17 CET 2006

Marek Peca napsal(a):

>Dekuji za odpoved,

>tenhle je prave jedinej komercni, o kterym vim, rad bych ale neco
>lepsiho. Prece jenom, pro modem to bude asi optimalizovano na
>0.3..3.4kHz, verim, ze v mem pasmu to "nejak" bude fungovat taky, ale
>rad bych neco vhodnejsiho.

no neco ma jeste Enika www.enika.cz , ale nevim jestli to umi dodat i v
kusovce..

>A to pouzivate na oddeleni signalu pro SW radioprijimac? Jak to
>funguje, nezkresluje to zelezovy jadro moc?

Ja to pouzivam na galvanicke oddeleni zvukovky od vysilace, prijimace
pro ruzne digitalni druhy provozu, ale
to je vsechno do 3kHz a tam to chodi bez potizi....

Ondra