OT: HW party

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Pátek Leden 27 09:16:44 CET 2006

Panove, to byl for, parafraze na konstatovani Petra Zahradnika... jsem sice
z Krupky, ale vetsinu casu travim v Praze a ted predevsim okoli, cili jina
volba, nez Praha vubec nepripada v uvahu, a je to vcelku logicke :)))

Mi prazane mi (snad) rozumeji :)))

Hezky den, Simon Cihelnik

-------------------------------------

Ja bych jel, i kdyz Praha je pro me dost z ruky. Nebylo by neco treba
nekde v Usti nad Labem? Ja jsem z Krupky, to je do Prahy kus cesty.
:))))))))

Hezky den, Simon Cihelnik

Ja bych jel, i kdyz Brno je pro me dost z ruky. Nebylo by neco treba
nekde v Praze? Ja jsem z Usti nad Labem, to je do Brna kus cesty.

Jestli se se mnou chce nekdo sejit, a prenese se pres to, ze mu budu
primitivne tykat, tak se sejdu opravdu velmi rad :-)
PS: Pak jeste snad toho vazeneho pana Jirku kdyby nekdo dotahl, mohla
by byt docela pekna prdel :-)
Petr Zahradnik, pocitacovy expert