opet PRACKA se susickou.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 27 09:11:22 CET 2006

> protoze se nachazime na vesnici obklopeni "uhlarema" potrebovali by jsme
> pracku se susickou, alespon na nejaky krizovy suseni.

Kolik toho naperete? Jestli 1 pracku denne, tak to nema smysl, je to jenom
proto abyste se nemuseli namahat s vesenim. Jestli vic, tak to taky nema
smysl, protoze toho vic nestihne - a pokud stihne, tak nestihnete vydelavat
na elektriku.

My perem v prumeru 3 denne (2..5) a stiha to uschnout v koupelne na snure.

> vyber je dle fin. moznosti do 15kkc s elektronikou tento:
> FAGOR 2FS 3611 - nejlepsi web + podpora, nelibi se manzelce, malej
> displej
> ARISTON AMD 129 - nejhorsi web, je hezka + ultra ticha, zda se mi ze je
> to "prebalenej" indesit
> ardo  WD128L - maj i web s podporou, je hezka + na 8kg pradla

Vyjmenoval jste ty nejvetsi s*acky. Tedy aspon co ja nasel za reference kdyz
jsem byl ve stejne situaci.

> na boschku ted proste neni.

Taky jsem loni shanel pracku (vyhrala to boschka za necelych 9k i s chlupama
z patro.cz, tohle vam pomuze - www.srovnanicen.cz), ale aby neco vydrzela
(loziska, umelohmotna vana), tak se ptejte po elektronickem vyvazovani
pradla (poznate to podle toho ze nema cudlik polovicni naplne, ale tuto
funkci presto ma). Pokud funkci ma, a ma i cudlik, tak je to jenom takovy
laciny trik (v podstate jen jinak roztaci buben pri zdimani). Nekoukejte na
to jestli ma displej (lip kdyz nema, min veci na pokazeni). Taky plati, ze
cim vic pri zdimani toci, tim hur pro zivotnost. 800ot/min je takovy rozumny
kompromis.

Seradte si vyrobky jednoho vytipovaneho vyrobce (fakt bych vam doporucil tu
bozenu) dle vlastnosti a funkci. Tak dokazete rozlisit jednotlive vyrobni
rady, vyberete si tu, ktera vyhovuje a z ni pak ne tu nejlevnejsi, ale tu s
vyvazovanim. Tabulkac pomuze, ale ja to delal primo z konqueroru na ruznych
pracovnich plochach. Na woknech to budete asi muset predlabavat do
tabulkace, ale zato budete mit efektni a publikovatelny prehled.

JL.