AVR - system preruseni

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Leden 27 04:14:52 CET 2006

Šmarjá, a já jsem si pořád říkal, proč výrobci do těch datasheetů malují
ty hradla a klopáky, když se tam píše o přerušení :-)))

Zkuste se zamyslet nad tím, jak je interně to přerušení vlastně udělané.
Bez ohledu na to, jestli je to AVR, PIC nebo něco jiného, tak je to
skoro vždy klopný obvod (nulovaný nějakým signálem) a AND/OR logika.

A pokud klopný obvod klopne, tak má na výstupu něco, co se nevynuluje
jen tak samo od sebe a je to na následné AND/OR logice (to jsou ty bity
typu povolení či zákaz přerušení) zcela nezávislé.

Takže rozhodně ano, k přerušení dojde. A může dojít i ke spoustě jiných
zcela nečekaných přerušení, pokud byl mikrokontrolér nějak podivně
iniciován či chybně naprogramován.

Zdraví PavelK