OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

PetrP tpl@sarai.cz
Čtvrtek Leden 26 21:26:12 CET 2006

Jaroslav Lukesh píše v Čt 26. 01. 2006 v 13:12 +0100:

> Ty stránky nejsou furt nedostupné, stačí se odpojit/připojit a pak již
> většinou jedou.
>
> Jinak ftp.linux.cz s menšími pakety nefunguje. Řešil jsem to se správci, ale
> nedořešil (z mé strany - nebyl dostatek času na další analýzy).

Hm, jiz nekolik let (konkretne tri) pouzivam GPRS od Eurotelu, jako
datovy terminal telefon Siemens MC45, popripade C55 s RS232 kabelem a
jako OS Linux Mandrake (Mandriva) verzi 9.2 az 10.2. Prohlizec Firefox
verzi 0.9 az 1.5 v CZ verzi. Bez firewallu.
Doposud jsem nenarazil na stranku, kterou bych nezobrazil. Vcetne
zminovaneho ftp.linux.cz. (ted jsem tam byl a stahnul si neco cvicne).
Ifconfig mi zobrazuje MTU 1500...
(
ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:10.176.153.57  P-t-P:192.168.254.254
			 Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP  MTU:1500  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:3
          RX bytes:265516 (259.2 Kb)  TX bytes:77788 (75.9 Kb)
)
Nebude nejaka chyba v nastaveni WIN?
  Pred nedavnem jsem resil problem zname, ktera ma WIN XP Pro a WiFi
pripojeni. Je od pristupoveho bodu cca 80m vzdusnou carou, kvalita
signalu velmi dobra, prima viditelnost, AP MikroTik, klient Ovislink
1120, firmware APPro, UTP kabel 12m, napajeni pres POE. Nemohla nacist
zadny obrazek bez komplikaci, mnoho nenacetla vubec, spojeni se
rozpadalo.... Velmi rozladena a "mirne" nakrknuta na me, jako autora
prestupu  na WiFi od dialupu Telecomu....
  Prisel jsem, nabootoval live distribuci Linuxu (staricky Knoppix 3.6)
a internet jel jako z praku. Po restartu do Win opet stejne problemy s
konektivitou.... Dnes chodi na internet pres dual boot a Linux (Mandriva
2006) a "pracuje" pod WIN XP Pro, ktere zustaly nepouzitelne pro
interentovy provoz.
  WIN XP preinstalovany se stejnym (negativnim) vysledkem 2x...

  Kdo mi vysvetli tohle?

  PetrP