Konec analogove TV v Cesku?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 26 20:36:19 CET 2006

Mám dotaz a nápad zároveň - neexistuje něco jako DVB-T tuner, který by se
dal vyměnit v běžné TV místo analogového tuneru? Běžný (analogový) tuner se
ladí buď napětím nebo po I2C, na vstupu má anténní konektor a na výstupu
kompozit video a zvuk - ten tam ale asi není v "čisté" podobě. Nebo se
pletu?

Nebo nedal by se ten "DVB-T tuner" udělat například z nějakého set-top boxu?

P.K.