OT: HW party

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Leden 26 18:38:40 CET 2006

At 18:34 26.1.2006 +0100, Daniel Valuch wrote:
>Do Prahy mi lieta Flybaboo a zvazoval som ze by som dosiel domov na moje
>narodeniny ktore su v polovici marca. Mal by aspon o dovod viacej, takze
>ja som predbezne za :-) Brno ale nie, lebo tam sa bez auta nedostanem.

Ja bych byl taky za Prahu i podobny termin, ted bych se urcite nemohl
zucasnit jelikoz jsem mel bouracku, a krom toho, ze zase musim jezdit ve
stodvace tak mam sdratovanou klicni kost a pri predstave rizeni stodvacy v
Praze jednou rukou mi uz ted beha mraz po zadech ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz