OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Leden 26 16:54:44 CET 2006

Petr Tosovsky wrote:
> Myslim ze takhle narychlo to asi nepujde. Ale predstava nejakyho mejdla na
> jaro nebo leto neni spatna. Musel by se ale udelat pruzkum kolik lidi
> prijde. Budu na to myslet a pak tu zalozim v prihodnou dobu vlakno a uvidi
> se.

To je blbost, nijako inak ako narychlo sa to neda.

Ja si napr. pamatam na jedno pomaturitne stretnutie, ktore sa zbehlo
stylom: prisli ku mne dvaja spoluziaci a vravia: Jano, mame maturitnu
stretavku. Ja vravim: Hej? A kolki sme? A oni na to: No ak ides, tak
traja :-) (nakoniec to bola stretavka s najvacsou ucastou v historii ale
chvilu to trvalo kym sme vyzdvihli vsetkych a cestou nam uz niektori
zacali zase odpadavat).

Mimochodom, co tak skocit si do Bratislavy na jedno dve?

wek