OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 14:58:17 CET 2006

Jestli to pomuze, mam takovou zkusenost, ze z T-Mobile site jeste pred
nejakou dobou neodchazely ven TCP pakety s nastavenym priznakem ECN.
Musel jsem kvuli tomu prekompilovat kernel na jednom routeru...

--
dj-bobr