Komerce? Poptavka

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Čtvrtek Leden 26 13:28:09 CET 2006

Zdravim opat,
az teraz som si pozrel tu schemu, podla mna to komplikujete
ak si zoberiete nejaky mikrokontroler tak ten display sa hadam da spinat priamo.
dalej, neviem co presne znamena 4 Hz ale interny oscilator sa pouzit neda ?
na toto by som zobral atmega8 stoji cca 60 Sk, 7 odporov, display a jeden blokovaci C a mate to funkcne tak ci tak +
program v C (ach ta lenivost)

p.rosko