jak kontaktovat cybertex

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Leden 26 13:08:52 CET 2006

At 10:33 26.1.2006 +0100, =?iso-8859-2?Q?Simon_Ciheln=EDk?= wrote:
>Tak ted jsem na vazkach. Mam nebo nemam zde barvite popsat moji obchodni
>zkusenost s Cybertex???
>Pri me vrozene empatii je mi Davida spise lito, cili toto JA rika, nech si
>to pro sebe...

Taky jsem si rikal, ze se k tematu D.K. uz nebudu vyjadrovat, nicmene je mi
lito novych lidi v konferenci, kteri bohuzel jeste nevedi jaka je pravda a
mohou si zle nabehnout... Proto doporucuju projit archiv konference, kde jiz
bylo parkrat vse kolem D.K. vysvetleno a nebo navstivit dalsi hospodskou HW
party (pokud zase nejaka bude), kde byva tema D.K. a jeho fiktivni firmy
zdrojem vseobecneho veseli... Nicmene by asi bylo vhodne uvest v teto veci
par konkretnich prikladu, ne kuli dalsimu zesmesneni D.K. (jak pise Simon,
je to spis k politovani) ale jako varovani ostatnich, kteri jeste nevedi
ktera bije, aby neprisli zbytecne o penize, cas, nervy, atd.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz