jak kontaktovat cybertex

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Leden 26 12:25:23 CET 2006

Snail Instruments napsal(a):

> Asi nezbyde, nezli si rict "uz jsme prisli o vic". Cybertex Aoyue
> nezastupuje, (a patrne nikdy nezastupoval), jak se muzete presvedcit na
> http://www.aoyue.com/en/reps.asp .

To ovsem nic nemeni na faktu, ze ja jsem od nich pred casem koupil -
mozna jako prvni a skutecne levne - AOYUE 850C. Pana Kuceru jsem tehdy
videl v jeho firme (kupoval jsem primo od nej) a skutecne neslo o
chimeru... Co si Cinani napisou na svych strankach, to vubec nemusi
souviset s realitou (mohl bych dolozit starsi osobni zkusenosti s
Korejci - a ti jsou imho vice na urovni). Dalsim faktem je, ze prodavat
muze kdekdo a vubec se nemusi jednat o "autorizovaneho distributora"
(tenhle termin ve mne vyvolava spis koprivku).

Ono to mozna chce vypustit "logisty", sebrat se a zajet do Cybertexu
osobne, pak to nejspis zafunguje. Pripoustim, ze komunikace s nimi
zrejme neni jednoducha a sliby asi ne vzdy plni. Rozhodne se ale nejedna
o umyslne podvodniky ci neco v tom smyslu.

Ze zcela jineho okruhu lidi znam pripad majitele firmy, ktery se dostal
do cyklu, kdy neustale neco slibuje -> nestiha -> chodi vsude pozde ->
opet slibuje...atd. Firma pritom jinak funguje - ma i zamestnance, ktere
vcelku uspesne zivi. Majitel si proste jen "naklada prilis", nepripousti
si, ze by to nezvladal a pak to takhle dopada. Jiste se vec postupem
casu muze vyvinout i v jakousi dusevni poruchu (nebylo by to poprve ani
naposled), ale kdo z nas je zcela "normalni"?

--
Jirka