OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Čtvrtek Leden 26 10:19:09 CET 2006

Tip - mel jsem podobny problem (nemoznost dostat se na _nektere_ stranky
(cca 2 ze 100)) a osvedcilo se mi zmensit velikost paketu odesilanych z meho
pocitace.
(pro win napr. programkem TCP optimizer)
Pricinu jen odhaduji (rekl bych ze je zde souvislost s NATem a pak s
delenim/skladanim paketu)
- pokud jej nekdo opravdu zna, napiste.
T.M.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Novák" <jnjn@seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 26. ledna 2006 8:43
Předmět: Re: OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

> Tomu rikate jednoducha stranka ?

Na stejnou adresu http://62.168.28.250/prohlizec.htm jsme dali jinou
stránku, zdrojový kód je níže. Ještě pro upřesnění, klienti mají sice
"mobilní" internet, ale používají "normální" pc, tzn. stolní nebo notebooky,
nemají tedy problém se zobrazovaním webu na pda a smartphone. Ještě jsem
zjistil, že pokud v postiženém pc (v IE) nastavím libovolnou "venkovní"
proxy, vše funguje. Problém s routováním mezi sítí Eurotelu a GTS (náš ISP)
asi nebude, protože ping prochází.

<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
</HEAD>
<BODY>
Blank page
</BODY>