OT: Digitalni satelit

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 25 21:48:59 CET 2006

.... na Humaxu bohuzel Oposka nejede, protoze  na ni chybi oproti
original komunikaci CW karty  s CI interface nejake signaly. Staci ale
mezi zapojit picku 16F84 dle obrazku  s prilozenou naplni a ta chybejici
veci vklada. Oposka pak jede i na receivrech, kde to normalne neni
mozne. Napajeni pic zajistis ze slotu pro kartu. Ten soft jsem nedelal
ja, ani to neumim , nechci umet - jednoduse kvuli jinym vecem na tohle
nemam cas. Jinak na Oposce jede zaroven CZlink, Slovaklink  a kompletni
balik X-tramusic. Pokud se chces satelitnim "lovem" zabyvat doporucuji
nakup excelentniho Dreamboxu, kde zminene problemy nejsou a vetsina
dekodovacich systemu jde softwarove emulovat pomoci OS tohoto pristroje.
   Zduraznuji, ze  tyto informace jsou pouze pro studijni a demonstracni
ucely a pokud je nekdo pouzije  v rozporu se zakonem 206/2005 sb. cini
tak na vlastni zodpovednost a se vsemi dusledky, ktere z toho vyplyvaji.*
Krome prijmu zakladniho baliku CZlink v pripade radneho placeni
koncesionarskych poplatku nesmis kartu nijak jinak pouzivat!!!
*