DPS v Eagle - zacatecnicky dotaz

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 25 21:45:48 CET 2006

Já nevím, mně tahle rada taky probleskla hlavou, ale zrovna u toho Eagle
jsem se dost zdráhal vyslovit podobné doporučení.

Manuál a help k Eaglu je natolik podivný a zmatený, že člověka spíš
zblbne. Alespoň já už dělám v Eaglu fůru let, dá se celkem říct, že ho i
znám, ale z nápovědy většinou moudrý nejsem.

Spíš by stálo u dotazu uvést o jaké verzi se hovoří. Např. nastavování
šířek spojů a vzdáleností v autorouteru se dělá zcela jinak v 3.5x a
4.1x

Zdraví PavelK