OT: co vieme a co nevieme

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 25 21:24:31 CET 2006

> Jeste me napada prozaictejsi duvod proc chce NSA na svych pracovistich
> windows NT a to ten, ze jsou vychytane, nespechalo se u nich a je tak

Ne, oni mi primo vzkazali (v dobe NT4 vrcholu slavy, w2k jeste nebyly), ze
se do BSD/linuxu maji problem dostat, kdezto do NT mohou bez vedomi spravce.

> mensi pravdepodobnost chyb, ktere by naopak dovolily neopravneny pristup
> zvenci. Myslim, ze byly jako posledni OS MS, ktery mel kloudnejsi
> bezpecnostni certifikaci.

No tak... My zainteresovani zase vime, ze ten bezpecnostni certifikat C2 byl
vystaven za predpokladu, ze pocitac nema FDD ani sitovou kartu. Mno.

JL